Beurs verlengd! - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Soe Ja Kim Hoogendam - WaarBenJij.nu Beurs verlengd! - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Soe Ja Kim Hoogendam - WaarBenJij.nu

Beurs verlengd!

Door: Soe

Blijf op de hoogte en volg Soe Ja Kim

08 Juni 2006 | Zuid-Korea, Seoel

Beste allemaal,

Maandag en woensdag hadden we tentamens (lezen, grammatica, mondeling en luisteren), disndag een dagje vrij in verband met een of andere herdenkingsdag. Ik heb de dagen dus vooral met mijn neus in de boeken doorgebracht, maar dinsdag heb ik ook voor de halve hasuk kimchi-pannenkoeken staan bakken :) Leuke manier om de stress tegen te gaan^^.
Vandaag hadden we weer gewoon les, hoewel we het derde uur ook een koreaanse kruiswoordpuzzel hebben gedaan. Verder waren de tentamens ook al nagekeken dus die gingen we ook bespreken. Tot en met dinsdag is er nog les en dan een weekje vakantie!
Na de vakantie ga ik naar level 6. Ja, ik had bericht dat mijn beurs nog een keertje is verlengd! Het wordt zeker flink doorbijten, maar het lijkt me wel heel erg leuk om hier straks af te studeren. Nog 1 level volhouden...:) Het scheelt wel dat ik een leuke klas heb en dat de meesten ook doorgaan.
Ik heb alleen wel mijn twijfels over mijn niveau... Ik had gister de televisie aan voor wat geluid op de achtergrond en dacht dat er twee Koreanen aan het discussieren waren. Toen ik keek zag ik echter dat er 1 een grote blonde Amerikaan was... Toen was ik best wel jaloers :)
Er was ook nog een stukje over maatregelen die de Koreanen moeten treffen ivm het regenseizoen. Dat schijnt dit jaar vroeg te beginnen, misschien al deze maand. Ze lieten wat beelden en cijfers zien van vorig jaar, dat geeft de burger echt moed... Huizen op het platteland die plat lagen, metrostations die net een zwembad leken... ik krijg er steeds meer zin in :)

Nou verder is er niet zoveel gebeurd en gaat alles zijn gangetje dus het is een kort stukje deze keer :)

Fijne week nog!

XXX
Soe

PS Level 6 duurt t/m begin september dus die welkoms-spandoeken kunnen nog wel even de kast in.

  • 08 Juni 2006 - 06:11

    Astrid:

    Ha Soe Ja, jij weet ook nie van ophouden zeg! Maar goed hoor dat je doorgaat. Daarna moet wee hier studeren een makkie worden lijkt me. Liefs

  • 08 Juni 2006 - 06:24

    Marina:

    Hee Soe, gefeliciteerd dat je beurs verlengd is. Super tof, volgens mij heb je een leuke tijd daar en leer je veel. Joh misschien woont die Amerikaan er al 10 jaar... Jij bent op tv geïnterviewd!

    Kus xx Marina

  • 08 Juni 2006 - 06:46

    Hans:

    Gefeliciteerd met het halen van je tentamens. Nou tot september weg, leuk voor jou maar slecht voor je ouwe vadertje. Nou ja, we houden het wel uit.
    dikke kus

  • 08 Juni 2006 - 07:55

    Marcia:

    Hee Soe, wat goed, je tentamens zijn weer achter de rug! Lekker hoor. Je zegt niets over je cijfers... maar ik neem aan dat je het gehaald hebt? Tof hoor! Nu op naar level 6, je kunt het vast! Geniet nog even van je 'klaar-zijn' met je tentamens en van het mooie weer, voordat de buien losbarsten...
    xxx Marcia

  • 08 Juni 2006 - 09:36

    Joor:

    goh dan heb ik je straks toch echt 2 jaar niet gezien! nou ik blijf voorlopig even in NL.

  • 08 Juni 2006 - 12:06

    Marjon:

    Hoi Soe

    Gefeliciteerd met het verlengen van je beurs, knap gedaan allemaal. Zoals Hans zegt, we zullen het nog even uit moeten houden zonder jou. Ik hoop dat je de komende maanden veel plezier nog zult hebben in Korea.

    Liefs, Marjon

  • 08 Juni 2006 - 15:55

    Wilma:

    He Soe,

    Super van je dat je het zo goed doet. wij hebben stiekem de cijfers al gezien vanmorgen en die waren echt wel om naar huis te schrijven. Goed van je hoor.
    Als je maar niet blijft totdat je het niveau van die mannen hebt bereikt!! .
    liefs wilma
    bij Oma is nu echt alles ingepakt, ze moet vanavond denk ik samen met heleen uit de pannen eten,

  • 08 Juni 2006 - 18:26

    Cora:

    Gefeliciteerd Soe, voor ons even afzien maar van harte gegund. Wij zullen je ouwe vadertje en moedertje wel opvangen hoor. Wees gerust!
    liefs, cora en jan

  • 09 Juni 2006 - 10:57

    Sun Hye:

    Jeeh leuk hoor. Ja joh je houdt het makkelijk vol . Je hebt er plezier in toch. Heel erg goed en maak je maar niet druk om je niveau zeg. Je haalt alles goed, dus wees maar trots.

    Ja ik ga over 2 weken alweer weg. (oeps nog steeds niet langsgeweest)
    24 juni om precies te zijn. Ik beloof dat je me nog zal zien ahah. ik heb volgende week tentamens.

    groetjes

  • 11 Juni 2006 - 12:44

    Sander & Nicole:

    Hej SOE! Gewoon beurs verlengd!! Wat goed zeg! Dan gaan we mekaar ECHT lang niet zien, haha.. Echt knap wat je al gedaan hebt en dat je het echt daar gaat afmaken!
    Tot mailens en groetjes uit Perth..

  • 11 Juni 2006 - 15:54

    Charlotte + Joep +Jaap:

    Hee Soe, gefeliciteerd, wat onwijs goed van je!!! Leuk dat je tot september blijft! echt tof dat je beurs verlengd is!!Groetjes!!!

  • 20 Juni 2006 - 19:09

    Mieke:

    Hoi lieve Jor, nog onze felicitaties met de studieresultaten! en de verlenging van je beurs: geweldig hoor. Klasse! We zullen je berichten straks gaan missen! Maar dan kom je maar gezellig buurten in Leiden: een makkie voor iemand die verre reizen maakt!
    Liefs, Mieke & Pieter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Soe Ja Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 202724

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 02 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: