adres - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Soe Ja Kim Hoogendam - WaarBenJij.nu adres - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Soe Ja Kim Hoogendam - WaarBenJij.nu

adres

Door: soe

Blijf op de hoogte en volg Soe Ja Kim

10 Januari 2006 | Zuid-Korea, Seoel

Beste allemaal,

Alle verhalen van het nieuwe semester volgen nog, maar ik heb het ene beetje druk met mijn huiswerk :)
Hier wel alvast mijn adres:

Sinch'on hasuk 501 ho
Ch'angch'eon-dong 18-35
Seodaemun-gu
Seoul, South-Korea
Kim Soo Ja kwiha

Mocht je post willen versturen dan is het het beste het adres uit te printen, omdat de Koreanen ook met een net westers handschrift nogal moeite hebben, omdat ze sommige letters en cijfers op een andere manier schrijven. Mocht je het toch heel netjes met de hand schrijven, dan kun je het beste blokletters gebruiken en zorg ervoor dat je het getal 1 alleen als een verticaal streepje schrijft, dus zonder stokjes aan de boven en onderkant. Dan lijkt hij namelijk heel erg op de Koreaanse 7. En zorg er dan ook voor de de 0 echt een gesloten rondje is zonder uitsteeksels anders dan lijkt ie weer teveel op de Koreaanse zes.
Ik zal snel vertellen hoe mijn nieuwe klasgenoten zijn enzo, maar eerst even mijn draai vinden :)

Veel liefs

soe

  • 10 Januari 2006 - 06:11

    Marjon:

    Hoi Soe

    Mag ik je ook schrijven per mail? Kunnen geen misverstanden van komen.
    Hoop dat je je draai vind.

    Liefs, Marjon

  • 10 Januari 2006 - 06:36

    Wilma:

    hi lesson one in Korean language. ga zo even op de kaart kijken of ik je straat kan vinden.
    succes met de lessen,
    liefs wilma

  • 10 Januari 2006 - 06:38

    Hans:

    Hoi
    Leuk dat we je adres hebben. heb het meteen geknipt en geplakt, zodat we weer kaarten kunnen sturen. Sterktye met je drukke leventje en je vele vrienden.
    dikke kus
    Hans

  • 10 Januari 2006 - 09:14

    Joor:

    hi zussie, ik zal binnenkort een poging doen een brief te sturen met een net geschreven adres.
    hier alles goed, ik ga hard aan de slag vandaag.
    x joor

  • 10 Januari 2006 - 18:09

    Cora:

    dank voor je adres, ik ga er eens gebruik van maken, want tot nu toe beperk ik me tot digi-berichten.
    hoe kom je aan nieuwe klasgenotenm, ik dacht dat je alleen maar verhuisd was?
    liefs van ons uit Eefde

  • 11 Januari 2006 - 19:52

    Marijke En Hans.:

    Hallo Soeja,
    Toch maar weer een nieuwe plekje gezocht. Klinkt wel gezellig zo'n knus kamertje en dan op de grond slapen. Ik weet niet of het in de praktijk ook zo leuk is, maar uit jou schrijven begrijp ik dat het jou wel bevalt.
    succes met het net begonnen tremster.
    groetjes.

  • 12 Januari 2006 - 14:25

    Charlotte:

    Hee Soe, heel veel plezier en succes met het nieuwe semester!!! De brief met foto's van Joep ligt al een tijdje klaar, dus die ga ik zsm versturen!! Bedankt voor je nieuwe adres! Heel veel liefs Lot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Soe Ja Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 774
Totaal aantal bezoekers 203071

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 02 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: