Z'n gangetje... - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Soe Ja Kim Hoogendam - WaarBenJij.nu Z'n gangetje... - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Soe Ja Kim Hoogendam - WaarBenJij.nu

Z'n gangetje...

Door: Soe

Blijf op de hoogte en volg Soe Ja Kim

24 November 2006 | Zuid-Korea, Seoel

Lieve allemaal,

Ik weet niet wat voor weer het bij jullie is, maar hier is het heerlijk weer. Zonnetje, niet al te koud en vooral geen regen! Verder overal felgele of bloedrode bomen, een supermooi gezicht.
Verder is er eigenlijk niet veel bijzonders gebeurd hier, dus ik zal het bij een klein stukje houden. Wel nog een paar mooie foto’s die ik heb genomen op de vismarkt van Pusan. Advies: bekijk ze vooral na het eten!

Iedereen een fijn weekend~

Liefs
Soe

  • 24 November 2006 - 11:45

    Wilma:

    Lieve Soe,

    Ja geen drukke voorbereidingen voor de Sint in Korea naatuurlijk. Hier is iedereen aan het plakken en rijmen. Vanmorgen hebben we in de waterleiding duinen tientallen prachtige herten en reeen gezien. heel erg mooi. Als je het weer hier bekijkt lijkt het meer voorjaar momenteel.Mooie foto's heb je gestuurd.hoewel ik liever plaatjes van die gekleurde bomen zou zien. :)
    liefs Wilma

  • 24 November 2006 - 14:41

    Astrid:

    Ik ben dol op vis maar die beesten op de 2e foto kan ik niet thuisbrengen hoor. Elk land zo z'n gekke gewoonten nietwaar? Wij hebben deze week ons Ests bijgespijkerd. hadden twee bloedmooie meiden uit Estland in huis in het kader van de Youth European Schoolconference op Northgo deze hele week waar Merel aan meedeed (alles in het Engels (presentaties houden en discussieren).
    Liefs

  • 24 November 2006 - 15:19

    Cora:

    Betere tip: bekijk de foto's gewoon niet!
    Brr Soe, ik ben blij dat ik veggie eet.
    liefs, cora

  • 24 November 2006 - 20:31

    Marcia:

    Ieuw, die foto's! Je kunt je echt niet voorstellen dat mensen dit zo kopen om zelf klaar te maken! Ik zal wel ouderwets zijn ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Soe Ja Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 203193

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 02 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: